ניהול המשאב האנושי

חשיבות ניהול המשאב האנושי בארגון עסקי מבטאת את העובדה שאנשים הם המשאב החשוב ביותר ולכן ניהול המשאב האנושי מהווה גורם מרכזי בהצלחת הארגון וביכולתו להתמודד עם אתגרי השוק והתחרות.ניהול המשאב האנושי בצורה יעילה ונכונה מסייע לארגון לפתח, לשמר יתרון תחרותי לאיכותו השפעה מכרעת על ביצועי הארגון בכל התחומים, התמודדות נכונה עם ניהול המשאב האנושי תורם לשפר את תהליכי העבודה, להגביר את המוטיבציה והמחויבות של העובדים, וליצור סביבת עבודה פורייה. בנוסף, ניהול המשאב האנושי מסייע בפיתוח יכולות וכישורים, בהכשרה והדרכה מתמשכות, ביצירת תרבות ארגונית המקדמת יצירתיות, חדשנות ושיתוף פעולה.

מטרות ניהול המשאב האנושי

שביעות רצון העובדים

ליצור לעובדים סביבת עבודה של מוטיבציה חיובית, לספק להם תמיכה מקצועית והכרה בעבודתם. מטרה זו עוזרת לשמור על עובדים מרוצים ומחויבים, ולמנוע את תהליך של היעדרויות ועזיבות.

פיתוח ארגוני

לפתח תרבות ארגונית המתמקדת בלמידה, שיפור תחושת השייכות וביכולת הארגון להתמודד עם אתגרים ושינויים כדי ליצור ארגון חזק שיכול להתמודד עם הדרישות המשתנות של השוק התחרותי.

ניהול שינויים

לנהל תהליכי שינוי ושיפור בארגון, יצירת תרבות של יכולת התמודדות והשגת תוצאות, וזאת כדי להבטיח שהארגון יכול להתמודד בצורה יעילה עם שינויים בסביבה העסקית והטכנולוגית.

שיפור ביצועים

לשפר את ביצועי הארגון באמצעות מיטוב השילוב וניהול המשאבים האנושיים. זה כולל גיוס, השמה והכשרה יעילים של עובדים, פיתוח יכולותיהם ושיפור התפקוד שלהם בעבודה.

יציבות תפעולית

ליצור יציבות תפעולית בארגון על ידי ניהול יעיל של משאבי אנוש, כולל תהליכי עבודה ממוקדים, שימור ידע וניסיון, ופתרון בעיות בצורה מהירה ויעילה.

תמיכה בהשגת מטרות

לספק לארגון את המשאבים האנושיים הדרושים כדי להשיג את מטרותיו. זה כולל תכנון וניהול אופטימלי צוותים, בחינת יכולות העובדים, והכוונה של המשאבים להגשמת המטרות הארגוניות.

פגישת ייעוץ ללא תשלום

השאירו פרטים עכשיו!

תהליך ניהול המשאב האנושי

בתור יועצים עסקיים אנו יכולים לספק ייעוץ ותמיכה בניהול המשאב האנושי בארגון בכל אחד מהתחומים הבאים. התפקיד העיקרי של יועץ עסקי בניהול המשאב האנושי הוא לסייע לארגון למצוא פתרונות וליישם מדיניות, תהליכים ושיטות ניהול המתאימים לצרכיו והשגת מטרותיו.

2

גיוס והשמה

ביצוע תהליך של גיוס עובדים חדשים והשמתם בתפקידים מתאימים כולל הגדרה ופרסום משרות, ראיונות, בחינות, וזאת כדי לבחון את ההתאמה המקצועית והאישית של המועמדים לתפקידים.

3

פיתוח והכשרה

ביצוע הדרכה והכשרה בתחומים המקצועיים והאישיים הנדרשים לביצוע מוצלח של התפקידים שלהם תוך דגש על פיתוח יכולות, מנהיגות ושיפור ביצועים.

4

ניהול שכר ותגמול

ניהול רמות השכר ותקציבי המשאבים האנושיים כולל קביעת משכורות ותנאים סוציאליים, כלים להערכת ביצועים תקופתיים, תכניות קריירה ותגמולים נוספים ומטרתם לתמרץ על ביצועים טובים.

1

תכנון וניתוח

ביצוע ניתוח המשאבים האנושיים בארגון והצרכים שלו כדי לקבל הבנה על העבודה והכישורים והתכונות הנדרשות לכל תפקיד, כדי שנוכל להגדיר תוכנית אופטימלית לניהול המשאבים האנושיים.

5

שימור והתמודדות עם עובדים

ביצוע פעולות לשמירה על העובדים ולטיפוח יחסים טובים כולל ניהול תהליכי תפעול יומיים, התמודדות עם בעיות ואתגרים אישיים וארגוניים, ויצירת תנאים תומכים ומעודדים לעובדים.

6

ניהול יעיל ותהליכים

ביצוע תכנון וניהול תהליכים על מנת לתמוך בתהליכי עבודה מקצועיים ומסודרים, כולל ניהול זמן, תקציבים, תהליכי ייצור, ניהול פרויקטים והתמודדות עם שינויים.

7

תקשורת ויחסי עבודה

יצירת תרבות ארגונית תומכת המעודדת תקשורת פתוחה, שיתוף פעולה ויחסים טובים בין העובדים והמנהיגים, ניהול צוותים, הבנת רגשות ומחויבות העובדים, תקשורת בין אישית וארגונית ופתרון סכסוכים.
אריה ברלין , מנכ"ל ברלין ייעוץ עסקי, יועץ עסקי ומנטור עסקי עם ניסיון של מעל 25 שנה

אריה ברלין – יועץ עסקי בכיר בעל ניסיון של 25 שנה

אריה ברלין, מנכ”ל ומייסד של חברת ברלין ייעוץ עסקי,  מחברות ייעוץ עסקי המובילות בישראל, הינו יועץ עסקי ומנטור עסקי בעל יותר מ – 25 שנות ניסיון מעשי בעולם היזמות והעסקים. אריה הינו בעל תואר ראשון (B.A) בכלכלה וראיית חשבון ותואר שני במנהל עסקים (M.B.A) עם התמחות בשיווק ומימון. כמו כן, אריה הינו יוצא פירמת הייעוץ הבינלאומית EY ובמהלך הקריירה העסקית שלו היה מעורב בהקמה וניהול של עסקים וסטארטאפים מצליחים רבים, וכן כיהן בתפקידים בכירים כמנכ״ל וסמנכ״ל בתחומים מגוונים של: שיווק ומכירות, כספים, תפעול ופיתוח עסקי, והוביל חברות לפריצה, צמיחה והצלחה עסקית, גיוסי הון, הנפקות ואקזיטים מרשימים ביותר.

פגישת ייעוץ ללא תשלום

השאירו פרטים עכשיו!

פגישת ייעוץ ללא תשלום

השאירו פרטים עכשיו!
דילוג לתוכן